כך תיראו צעירים יותר

כך תיראו צעירים יותר

כולנו רוצים לחיות שנים ארוכות ולהזדקן בכבוד. אף אחד לא רוצה להיפרד מהעולם בקיצור ימים ושנים. אך את המראה הזקן? את הפנים הקמוטות? את זה נדמה שאף אחד לא באמת רוצה. אז האם אריכות ימים מחייבת מראה קמוט, זקן וחסר חיות? מסתבר שלא.

היום יש הרבה דרכים להצעיר את עור הפנים, למתוח וליישר את הקמטים אם הם כבר קיימים ופשוט לחזור למראה צעיר ורענן עם עור פנים מתוח וחיוני.

איך עושים את זה?

כך תצעירו את עור הפנים

אז האמת שזה נשמע יותר כמו חלום. וכי אפשר למתוח קמטים שכבר קיימים?

בעבר אולי זה היה מסובך יותר וזה דרש טיפולים עמוקים של הזרקות, של ניתוחים ועוד טיפולי פולשניים. אלו גם לא תמיד הועילו. במקרים רבים התברר כי התוצאות לא בדיוק ענו על הציפיות והמראה שהתקבל היה מעוות מעט, פחות יעיל מכפי המקווה או כזה שלא הוכיח את עצמו לאורך זמן.

אך כמו בכל תחום, גם התחום הזה הולך ומתקדם, הולך וכובש תאוצה עד שהיום יש לנו מגוון גדול של חומרים, של תכשירים שונים ושל טיפולים מתקדמים אשר אלו מאפשרים את החזרה שך עור הפנים למראה המתוח והוזהר שלהם וזאת לאו דווקא באמצעים פולשניים או מסוכנים.

הטיפול הכי נכון לכם

אז כי שכבר ציינו יש הרבה תכשירים ויש גם שיטות רבות אשר בעזרתן ניתן להגיע מראה צעיר ורענן. אך האמת היא שהנקודה הכי חשובה אשר עליה יש לתת את הדעת זו ההתאמה המדויקת של הטיפול בהתאם לסוג העור ולכל המצב הכללי של המטופל. לא כל טיפול שהוכח את עצמו כיעיל ומוצלח לאדם אחד, אכן יעשה את העבודה גם אצל השני. כי לכל אדם יש את הנתונים הספציפיים שלו, את העור הייחודי שלו ואת מכלול הפרמטרים האחרים המרכיבים את המראה שלו.

על מנת שאכן אפשר יהיה להגיע לתוצאות המדויקות והטובות ביותר, חשוב לתת את הדעת על ההתאמה המדויקת של סוג הטיפול כמו גם תכשירי הטיפול.

זה מה שלמעשה יבטיח כי אכן התוצאות תהיינה הכי מוצלחות.

מי יטפל בעור שלכם?

אז מי בעצם אמור לטפל בעור הפנים שלכם? האם רופא העור או שמא הקוסמטיקאית שלכם? אולי בכלל רופא המתעסק ברפואה אלטרנטיבית וברקיחת משחות על בסיס צמחים?

התשובה לשאלה הזו היא ממש לא חד משמעית. כי אין תשובה אחת לדבר. יש מומחים רבים שמציעים טיפולים שונים לעור. יש כאלה המצדדים שטיפולי אנטי אייג'ינג ויש מי שטוען כי בלי הרמת העור באמצעים כירורגיים אין הרבה סיכויים לשנות את המראה. יש כאלה האומרים שדי בשינוי בתזונה על מנת להשיב לעצמינו את החיונית והרעננות ויש מי שטוען שצריך פשוט להתחיל לשתות הרבה הרבה מים. אם ציפיתם לקבל מאתנו גושפנקה לשיטה זו או אחרת, צר לנו לאכזב אתכם. היות ואין כאן נכון ולא נכון. כל דבר עשוי להיות נכון ובו בזמן גם להיות לא נכון.

כי הסוד הוא בעיקר בהתאמה הנכונה של הטיפול בהתאם למצב של העור, בהתאם להרגלי החיים של הפציינט וכמובן בהתאם לחלומות שלו ולרצונות שלו.

על כן, יש מקרים אשר בהם אכן לא יהיה מנוס מטיפול פולשני כאשר יש את המקרים אשר בהם רק השינוי בתכשירים הקוסמטיים כבר ייצור את המראה הרצוי.

על כן, לפני שאתם מתחילים לעשות משהו עם העור שלכם, היוועצן במןומחים המציעים שירותים בתחום. כדי שתיהנו מהתוצאות היפות, הרעננות והחיוניות ביעותצר.