איך נדע לבחור את המקום המושלם לאירוע באולם לקראת החורף?

כולם רוצים להתחתן בקיץ, אבל לא מבינים שיש כל כך הרבה דברים שהם יכולים להפסיד. יש היום מקומות שמתאימים יותר לחורף מאשר לקיץ, הן מבחינת עיצוב והן מבחינת נוחות. היתרון באירועים בזמן החורף הוא שהמחיר אותו תשלמו יהיה לרוב נמוך יותר מאשר עונת הקיץ המבוקשת. ריכזנו לפניכם רשימת אולמות אירועים הכי מעניינים ובנוסף, מקומות שמתאימים יותר לחורף מאשר לקיץ.

רשימת אולמות אירועים הכי מעניינים

תחילה חשוב לדעת מהי כמות האנשים אשר יהיו באירוע. לפי כמות האנשים נוכל לבחור את אולם האירועים המתאים ביותר. עצם העובדה שמדובר על חורף זה לא אומר שאתם צריכים להתחתן בשיא הגשם. למזלנו, או לצערנו, החורף בישראל הוא לא עניין בעייתי מדי. אז כן, כאשר מדובר על חורף נוכל להוריד אופציות של אירועים תחת כיפת השמיים. עם זאת, יש לנו הרבה מקומות שיכולים להתאים את עצמם לחורף, בין אם מדובר על גן אירועים ובין אם מדובר על אולם אירועים עם נוף אורבני.

כאשר מדובר על אירוע במרכז הארץ יש לכם אופציות מגוונות כמו: הגג של מלון סינמה, LEE בית אירועים, הגג ביפו – אינתא, פופ אנד פופ אירועים ועוד. מקומות אלו נחשבים למקומות יוקרתיים והמקומות בהם מוגבלים בדרך כלל לכ-100 איש. חשוב לשריין את האולם כמה חודשים קודם לתאריך המיוחל, מקומות אלו בתפוסה מלאה גם בחורף.
אם נרצה להצפין מעט, יש לנו אולמות מעולים בחדרה ובנתניה, גם בבנימינה. יש לנו בנתניה אל וילה תאילנד, שהיא אמנם סמוכה לחוף, אך בזמני החורף היא מותאמת לכל תנאי מזג האוויר. החיסרון היחיד הוא שיכול להיות לכם מעט קר. יש גם את יקבי קיסריה, מקום אותנטי בתוך יקב אשר מתאים לכמות מוגבלת של אנשים, אך מאוד חמים ונעים שם. כמו כן, יש לנו את יקבי בנימינה, וילה מצודת דוד, גאיה אירועים ועוד…
גם באזור הדרום לא חסרים לנו אולמות אירועים. היתרון הוא שהדרום הוא המקום האחרון בו ירד גשם לרוב. יש רשימת אולמות אירועים הכי מעניינים בדרום, אבל הנסיעה לשם לא תמיד נוחה עבור כולם. עשו לעצמכם ריכוז של כל אולמות האירועים שעומדים בתקציב שלכם ובכמות המוזמנים, לאחר מכן סננו בהתאם לצורך.
מקומות שמתאימים יותר לחורף
כאשר אנחנו רוצים לבחור מקומות שמתאימים יותר לחורף, עלינו לבחור אולמות אירועים שיותר רחוקים מקו הים. הסיבה לכך היא שהאורחים יכולים לסבול מקור. עלינו לדעת לבחור במקום מקצועי אשר יכול לעבור ממצב קיץ לחורף. זאת אומרת, אם נרצה להתחיל את האירוע תחת כיפת השמיים, אבל לפתע יתחיל גשם, זה לא משהו שצריך לעצור את האירוע. בדרך כלל, נעדיף מקומות סגורים ומרוצפים עם חניה מתאימה ללא מעבר בשטחי עפר.