הכל זה מלמעלה – טופינגס לעוגות גבינה

קרדיט תמונה: pexels

לא פעם נאמר שעוגת גבינה היא המלכה של כל העוגות ולא בכדי. עוגת הגבינה מתהדרת ביכולת שלה להגיע עם תוספות שונות ומעניינות גם בחלקה התחתון וגם בחלקה העליון. דבר שגורם לה להיות עוד יוצר מיוחד ממה שהיא כבר, ובוודאי הרבה יותר טעימה. אז לכל חובבי עוגות הגבינה הכנו במיוחד עבורכם את מצעד הטופינגס הכי שווים שאפשר לשים על העוגה המלכותית הזו.

לוטוס – שווה כל ביס

עוגיות הג'ינג'ר בטעם קרמל סחפה את כולנו כבר מזמן. העוגייה הזו נחשבת לאחת העוגיות הטעימות ביותר ולא פעם אנו משתמשים בה כדי לשרד מתכון שבו יש צורך בשברי ביסקוויט ומחליפים בה את הפתיבר המוכר והוותיק. גם בעוגת הגבינה, עוגיות הלוטוס מתגלות כנכס. ניתן להכין מהן בסיס לעוגת הגבינה עם חמאה מומסת, לערבב היטב את שברי הלוטוס ביחד ולהדק אותם טוב טוב אל תחתית התבנית. הם אפילו אינם זקוקים לאפייה. הודות לממרח הלוטוס ניתן לקשט את חלקה העליון של עוגת הגבינה שלכם גם כן בלוטוס. הינה כמה אפשרויות העומדות בפניכם:

  • ציפוי של לוטוס – ניתן לקחת את ממרח הלוטוס ולשלב אותו עם קצפת שהקצפתם משמנת ואינסנט וניל או רק עם סוכר, כך יתקבל קרם אוורירי בטעם לוטוס עדים שאיתו תוכלו לצפות את החלק העליון של העוגה וגם את צדדיה אם תבחרו בכך.
  • זילוף של לוטוס – אם אתם רוצים לתת רק נגיעות של ממרח הלוטוס החלקה העליון של העוגה תוכלו לעשות זאת על ידי זילוף הממרח. חשוב לדלל אותו מעט אפשר עם קצת מים ואף לחמם אותו קצת במיקרוגל כדי שלא יהיה קשה להכניס אותו לשקית הזילוף. כעת אפשר לזלף ממנו דוגמה של שתי וערב, שושנים קטנות, דוגמה של נשיקות או כל סגנון זילוף אחר החביב עליכם.
  • שברי עוגיות – את החלק העליון לא חייבים לקשט דווקא עם הממרח, ניתן בהחלט לקשט אותו גם עם שברי העוגייה עצמה.

מילוי פירות יער

אם יש שילוב שבאמת מתאים לטעם הגבינתי של עוגת הגבינה הלוא הם פירות היער אשר נותנים קונטרסט טעמים משגע של חמצמצות אל מול מתיקותה של עוגת הגבינה. השילוב המנצח הזה מאפשר לכם לשלב אותו גם בתחתית העוגה ממש מעל הבצק או הביסקוויטים תלוי מה בחרתם להכין, זאת כמובן אם אתם מרסקים את פירות היער והופכים אותם למעין ממחה, ובגרסת המקורית כרוטב מרענן שנמזג על חלקה העליון של העוגה ומוגש ברוב פאר לשולחן.

שוקולד לבן

זה אומנם נכון שגם השוקולד החלבי וגם השוקולד המריר מחמיאים לעוגת הגבינה, אבל השוקולד הלבן מעניק לה ממד חדש. הטעם הנפלא והייחודי שמעניק השוקולד הלבן בשילוב הגבינה הוא כזה שהכהים אינם יכולים להתחרות בו. אין ספק שזהו טופינג מדהים לעוגה הלבנה ואם מתחשק לכם לשדרג מעט תוכלו לקשט את ציפוי השוקולד הלבן עם שוקולד בשלושה צבעים של קליק ולקבל ביס מדליק.

ריבת חלב

יש שיטעו ויחשבו שלוטוס וריבת חלב דומים בטעמיהם אך הדבר רחוק מהאמת. ריבת חלב היא שילוב מאוד מוצלח כאשר מדובר בעוגת גבינה. אחת מהעוגות הטעימות ביותר עונה לשם "בנופי" העוגה הזו מורכבת משכבות כאשר בתחתיתה ישנם ביסקוויטים טחונים ומעליהם שכבה של ריבת חלב נדיבה, מעליה ישנן בננות ואז הגבינה. שילוב באמת אלוהי. את הטופינג של העוגה מכינים מקצפת בשילוב עם ריבת חלב, מהשילוב הזה מתקבל קרם עדין של ריבת חלב אשר פחות מתוק מטעמה המקורי המופיע בתחתית העוגה והוא מהווה סיום מושלם.

טופינג הפירורים המושלם

עוגת גבינה פירורים היא ללא ספק אחת העוגות הטעימות ביותר שיש, הקראמבל הקראנצ'י שמוסיף לעוגת הגבינה הנימוחה הוא ללא ספק שילוב מנצח, בפרט אם טרחת גם להכין את הבסיס מאותו בצק של הקראמבל ואז ההנאה היא כפולה. את הפירורים תוכלו לפרור גדולים או קטנים יותר לפי טעמכם וליהנות מביס של עוגת פירורים משובחת.

לסיכום, כשיש לכם עוגה כל כך טובה כבסיס, אפשר להתפנק עם איזה טופינג שאוהבים, אתם יכולים לשים עליה קרם תותים ותותי שדה חתוכים, אוכמניות שתוכלו לשלב כממרח בתחתית העוגה וגם כטופינג משובח במיוחד, או רק לבזוק מעליה אבקת סוכר וליהנות מהטעם הקלסי והאהוב של מלכת העוגות.