הקניות הכי שוות לקראת סוף הקיץ

 


כולם אוהבים לקנות וכולם אוהבים לחסוך, כולם אוהבים למצוא מבצעים וכולם אוהבים שמקלים עליהם את החיים, ועל כן אם גם אתם תוהים בימים אלו של תחילת סוף הקיץ מה מומלץ לרכוש בדיוק עתה, ואם גם אתם מבקשים להבין האם המבצעים עוד לפנינו או כבר החלו, אתם מוזמנים לעבור לפסקה הבאה:

טעות נפוצה

ראשית נעצור על מנת להפריך טעות מוכרת. רבים נוטים לחשוב שאת מוצרי הקיץ מוטב לרכוש בחודשי החורף וההיפך: את מוצרי החורף מוטב לרכוש בחודשי הקיץ, וזאת כי אז חוסר הביקוש מוריד את המחירים. האומנם? ובכן לא פעם המציאות מראה בדיוק ההיפך, משמע המציאות מראה שדווקא כאשר הביקוש בשיאו המחירים יותר נמוכים, פשוט כי אז התחרות בין החנויות יותר גדולה, ופה קלף המיקוח נושא את התגית "מבצעים". אי לכך אם בימים אלו אתם מחפשים אחר סנדלי נשים בסייל, מזוודה גדולה עבור הטיול הקרב, בגד ים, קרם הגנה, כפכפים וכדומה, הרי שדווקא עתה תמצאו היצע מפואר לצד מחירי רצפה.

משיקים כוסות ורוכשים

החגים בפתח ואנשים רבים ששוב זכו לא לארח השנה מחפשים אחר המתנה המתאימה, ועל כן עם כל הכבוד ליצירתיות, אין כמו בקבוק יין ישראלי טוב. מכאן שזה הזמן לבצע רכישה של בקבוקי יין. אם רק תבחנו, תמצאו ששלל יקבים גדולים לצד יקבי בוטיק קטנים יוצאים במבצעים שווים, כך שבקלות ניתן לרכוש בקבוק יין טוב במחיר שאינו גבוה מ50 שקלים, עובדה שבין היתר מאפשרת למלא את המצבור האישי.

רצים עם המבצעים

ביגוד ספורטיבי קצר נמכר בסוף חודשי הקיץ במחירי רצפה, וכיוון שביגוד ספורטיבי קצר רלוונטי גם בחודשי החורף (המטרה היא להזיע), הרי שמומלץ לנצל את המבצעים השונים ולרענן את המלתחה. עם זאת, מראש נתריע שלא תמצאו היצע נרחב של פריטים, ולו כי מדובר בשאריות של הקולקציה האחרונה, אך חיפוש מהיר יעלה שלל אופציות שוות.

שלום סין

כל צרכן בר דעת בין היתר מבצע רכישות מקוונות ועל כן טוב להכיר מגוון מבצעים שווים, ואף כאלו שמתרחשים בשלהי הקיץ. כך למשל "יום הרווקים" הסיני ("סינגלס דיי") נחגג ב11.11 והוא מציע מסיבת מבצעים מטורפת, כזו שגם יכולה להוזיל כ80% מסך המחיר המקורי. מכאן שכל מוצר יקר (וסיני) מוטב לרכוש בתחילת נובמבר.

חופשה בסוף אוגוסט

ידוע שבספטמבר רוב המלונות תפוסים, אך מה אם רק תקדימו מעט את התאריך, אם תצאו לחופשה בסוף אוגוסט? ובכן אם אכן תבחרו בכך, תגלו שמחירי האירוח במלונות הרבה יותר זולים, פשוט כי לא מדובר ביעד פופולארי. מסקנה? אם מבקשים לנצל את החופש הגדול עם הילדים וליהנות משהייה במלון מבלי להוציא יתר על המידה, אין שום סיבה שתחכו לספטמבר!

70% הנחה

קיץ, חם ואתם מבקשים לרכוש בגדים קצרים ויפים? זהו בדיוק הזמן! אם רק תצאו למרכזי הקניות, תמצאו שלא מעט חנויות ורשתות מפרסמים מבצעים ממש שווים, כך שאם חיכיתם להזדמנות חסכונית – היא הגיעה והיא פה לזמן מוקצב. מכאן שמוטב לערוך רשימה של סך הפריטים הרצויים עבור בני המשפחה ולהתכונן לחזור הביתה עם מערום של שקיות ממותגות.

פוזלים לחו"ל

לבסוף נציין שלא רק בארץ, אלא גם בחו"ל מתחוללת כרגע מסיבת הנחות ומבצעים. שלל חנויות מציגות ללקוח צפיפות של לקוחות, מחירי רצפה והיצע מרשים. מכאן שאם אתם במקרה בטיול בחו"ל, תשלבו גם שופינג! אין לכם מקום במזוודה? תרכשו אחת חדשה! אתם כלל לא בחו"ל? שלל רשתות מחזיקות אתרים מקוונים, כאלו שמציעים בדיוק את אותם המבצעים – תגלשו, תרכשו ותחסכו. Toggle panel: Blocksy Settings

Blocksy Settings