תפסו אמריקה עם חופשה בדובאי!

עבור רבים חופשה היא גם אוכל (ואם לדייק: אוכל מושחת, מפנק וכזה שככל הנראה לא נכלל בתפריט היומי שלכם). לבטח גם אתם כבר שמעתם, כי בקניון הגדול בדואבי (זה שללא ספק נכלל ברשימת ה-to do list שלכם), ישנן שלל רשתות מזון אמריקאיות מפורסמות! אז לצד הביסים מהמטעמים המקומיים, תוכלו גם לתפוס אמריקה עם חופשה בדובאי! לפניכם, 5 רשתות שאתם חייבים לבקר בהן!

מנהטן בדובאי: מגנוליה בייקרי

לצד המטעמים המפנקים המקומיים בדובאי, תוכלו לנגוס בחופשה שלגם גם מטעמה של מנהטן. אלו מכם שצפו בסדרה האייקונית "סקס והעיר הגדולה", לבטח זוכרים את הקאפקייקס של "מגנוליה בייקרי". ישנם אלו הטוענים כי המאפייה הניו יורקית חייבת את תהילתה לסדרה, ובעיקר לדמויות קארי ומירנדה.

המנה המומלצת: קאפקייקס זה נחמד, אך הבננה-פודינג – זה הדבר האמיתי!

הרבה מעבר לעוגת גבינה: צ'יזקייק פקטורי

למרות ששם המסעדה הוא "מפעל עוגות גבינה", תוכלו למצוא בה הרבה יותר. ברשת המסעדות מתגאים במזון טרי שמוכן מאפס – החל מהרטבים הייחודיים ועד אגרול האבוקדו המפורסם. התפריט במסעדה עשיר וכולל עשרות מנות, הוא מתאים לכל המשפחה ותוכלו למצוא בו שלל מנות קלאסיות אהובות – מנאצ'וס, דרך פסטות ועד המבורגר.

מנות מומלצות: כדורי מק אנד צ'יז ועוגת גבינה קלאסית עם תותים.

חופשה בדובאי בניחוח קינמון: סינבון

אז נכון, מאפי קינמון תוכלו למצוא בקלות גם במאפיה מתחת לבית שלכם (כאן בישראל). אבל סינבון? עד שלא תטעמו לא באמת תבינו על מה כל הרעש. אז לא, אינכם צריכים להרחיק עד אמריקה בשביל לנגוס בתענוג החמאתי-קינמוני – גם רשת המאפים האמריקאית ממתינה לכם בקניון בדובאי. סניף הרשת ממוקם בקומה השנייה בקניון, אך טיפ מאיתנו: תנו לבושם הקינמון להוביל אתכם…

מנה מומלצת: סינבון קלאסי, חובה!

ומה עם דונאט? קריספי קרים

ואיך אפשר לדבר על אמריקה מבלי לדבר על דונט'ס? מרבית הישראלים מכירים בעיקר את הרשת "דאנקן דונטס" (שגם עשתה סיבוב בקצר בישראל בשנות התשעים). עם זאת, יהיו אלו שיטענו כי עד שלא טעמתם את הדונט של קריספי קרים, לא באמת טעמתם דונאט. למרות שהרשת מתגאה בעשרות טעמים, אין מתחרה ראוי לדונט בציפוי פרוסטינג הסוכר.

קפה של בוקר, צוהריים וערב: סטארבאקס

חופשה בדובאי וקפה אמריקאי של סטארבאקס? כן! בעיצומו של מסע השופינג, תוכלו להתפנק לכם בקפה המוכר והאהוב, שעבור ישראלים רבים הוא הטעם של חו"ל! הרשת מציעה שלל משקאות חמים וקרים, כריכים, סלטים ושלל מאפים אהובים.

מנות מומלצות: נסו את הפרפוצ'ינו תות ושמנת. ומה אוכלים בצד? מאפין אוכמניות כמובן!