הר הכסף – איך האתר יכול לעזור לנו?

 

קרדיט תמונה: פיקסביי

אחת הדרכים לייצר חינוך פיננסי נכון, הוא לאפשר לאנשים לקבל את כל המידע אודות ההוצאות שהם עשו בעבר, לדעת באילו תוכנית, קרנות וכלים אחרים הם מחזיקים, ולאפשר להם להחליט מה להשאיר ועל מה לוותר.

היום, אנחנו מכירים בערך של חינוך פיננסי מגיל צעיר, ובפרט אצל זוגות ובעלי משפחה שמעולם לא קיבלו חינוך כזה או כלים להתנהל נכון מבחינה פיננסית. מומחים סבורים, שאדם שקיבל חינוך וכלים, יוכל להתנהל בצורה הרבה יותר חכמה ויוכל לחסוך הרבה מאוד כסף, מה שיבטיח התנהלות כלכלית נכונה ויצירת ביטחון כלכלי נכון לו ולמשפחתו.

אחד הכלים שמאפשרים לספק את המידע הרלוונטי, הוא אתר הר הכסף. מדובר בפלטפורמה שהמדינה הקימה במטרה לעזור לאזרחים לקבל תמונת מצב מלאה אודות מצבם הכלכלי. כך הם יוכלו לדעת מה עומד לרשותם, מה הם צריכים, על מה יכולים לוותר, ובהתאם יוכלו להתנהל בצורה נכונה מבחינה כלכלית לאורך זמן.

לפני שנסביר מה בדיוק כולל אתר הר הכסף, חשוב להבהיר, עם הזמן נוצרו מערכות פרטיות דומות, אשר מספקות הרבה יותר מידע רלוונטי לגולשים. כל מה שצריך לעשות זה להירשם לאתר, וכך אפשר לקבל את הפרטים הנדרשים בהתאם לדרישה ובהתאם למה שעומד לרשות מי שנרשם.

מה כולל אתר הכסף?

אתר הכסף כולל מידע על כל חשבונות הבנק שאנחנו מחזיקים ועל שורה ארוכה של חשבונות שאנחנו משלמים, על פי הפרטים האישיים שלנו. כשאנו נכנסים לאתר אפשר למצוא את כל המידע הרלוונטי אודות כל מה שעומד לרשותנו. בצורה כזו אפשר להפיק דוח מלא ומפורט על המצב שלנו.

על פניו זה נשמע מוזר שאנחנו צריכים אתר חיצוני שיגיד לנו מה נמצא ברשותנו, אך ישנם אנשים שלא תמיד זוכרים ולא תמיד שמים לב שעומדים לרשותם דברים מסוימים. למשל, אם הם עוברים דירה, לא תמיד הם סוגרים חשבון בנק או מבטלים חיובים מסוימים שרשומים על שמם. אלו דברים שיכולים להשפיע עליהם מבחינה כלכלית בהיבטים שונים.

לכן, חשוב מאוד להיכנס לאתר הכסף ולקבל את כל המידע הרלוונטי בנושא. בצורה כזו אפשר יהיה לדעת מה עומד לרשותנו, על מה אנחנו יכולים לוותר, מה נכון להמשיך ולהחזיק ואיך להשתמש בזה בצורה נכונה. כך אפשר לחסוך הרבה מאוד כסף ולהימנע מהוצאות מיותרות.

מה צריך לעשות בשביל זה?

כל מה שעלינו לעשות, זה להיכנס לאתר, לרשום את הפרטים שלנו בצורה מלאה ומפורטת, ותוך זמן קצר נוכל לייצר דוח מלא ומפורט אודות המצב הכספי שלנו.

אנחנו נקבל דרך האתר טיפול אישי, מקצועי ומסור, שיאפשר לנו להמשיך ולהתנהל נכון מבחינה כלכלית. זה יכול לשרת אותנו באופנים שונים, הן בהווה והן עתיד, על פי הצרכים שלנו ולהקל עלינו מאוד מבחינה כלכלית וכספית.