מדריך לבחירת מזרון זוגי

ברוב המקרים, מזרון זוגי, עתיד לשרת אותנו לפרק זמן לא קצר – עד לכ-10 שנים.
למזרון אותו נבחר תהיה השפעה רבה על איכות השינה ולכן, קיימת חשיבות גבוהה ולשים דגש על כל אותם פרמטרים, אשר יבטיחו את הבחירה הנכונה.
אז מכיוון שבחירת מזרון זוגי היא לא משימה פשוטה (אומנם זה הליך קל יותר מבחירת ביטוח חיים, אבל עדיין, הוא טומן בחובו לא מעט החלטות שצריך לעשות).
אז בכדי להקל עליכם ולו במעט את הליך הבחירה להלן מספר טיפים שיסייעו לכם לצלוח את המשימה:

להבין את הדרישות והצרכים
השלב הראשון והחשוב ביותר בהליך בחירת מזרן זוגי, בא לידי ביטוי בהבנת מלוא הדרישות והצרכים שלכם מהמזרן. בהליך ההבנה המדובר, יש להתחשב בשורה של פרמטרים ובין היתר: האם אתם מעדיפים מזרן רך או מזרן קשה, מהן מידות המזרן הרצוי (בהתאם לגודל המיטה הזוגית שלכם), האם יש לכם העדפה למזרן עם קפיצים או בלעדיהם וכיוצא בזה.. ככל שתבינו בצורה מעמיקה יותר את הבקשות שלכם, כך יתאפשר לכם למקד את החיפוש ולהתמקד אך ורק במזרנים אשר יכולים להיות רלוונטיים עבור המטרה.

כמה אתם מוכנים/יכולים לשלם?
יש לקחת בחשבון שטווח המחירים של מזרנים זוגיים הינו גבוה במיוחד. למעשה, בקצה התחתון של הסקאלה ניתן למצוא מזרנים גם במאות שקלים ולעומת זאת, בקצה העליון ישנם מזרנים באלפים רבים של שקלים.
אז מכיוון שאפשר להיות בטוחים, כי מזרן זוגי אשר יעלה מאות שקלים, יתאפיין באיכות ירודה ולכן, כדאי לתכנן תקציב אשר יגיע לאלפי שקלים.
אבל כאן נשאלת השאלה, כמה אלפים? ובכן, כאן, כל אחד צריך להשקיע את החושבים שלו, מכיוון שיש לא מעט מקרים בהם שווה יהיה להשקיע קצת יותר, בכדי ליהנות ממזרן איכותי ובריא, אשר עתיד לשרת אתכם נאמנה לאורך תקופת זמן ארוכה.

מי המותג מאחורי המזרן?
כן.. גם כאשר זה נוגע לעולם המזרנים, ניתן למצוא מותגים אשר נחשבים לבעלי שם ומוניטין בתחום וניתן גם למצוא מותגים שסביר להניח שלא שמעתם עליהם קודם לכן.
יש לקחת בחשבון, כי לרוב, מותג זוכה לשם ומוניטין, רק אחרי שהוא הצליח להוכיח את עצמו, כלומר, שלקוחות רבים רכשו את המוצר שלו והיו מרוצים ולמעשה, כל לקוח מרוצה שכזה, תרם את חלקו לשם ולמוניטין של המותג.
לכן, בהליך בחירת המזרן, כדאי לבדוק מי המותג אשר עומד מאחוריו ולוודא שמדובר במותג בעל שם ומוניטין בתחום – אם לא נתקלתם בשם של המותג טרם לכן, תמיד תוכלו להיעזר ברשת האינטרנט על מנת לקבל קצת רקע על אותו המותג.

סוג המזרן
ישנם שני סוגים של מזרנים שחשוב שכל מי שתר אחר מזרן יכיר וגם יבין את ההבדלים ביניהם.
הסוג הראשון הוא מזרן לטקס, כאשר, מדובר במזרן אשר עשוי מגומי מוקצף. יש לקחת בחשבון, שברוב המקרים, במזרן לטקס עושים שימוש גם בחומרים נוספים, אשר תפקידם לרכך את המזרן ולהפוך אותו לנוח יותר לשכיבה.
הסוג השני הוא מזרן ויסקו, מדובר בחומר פולימרי, אשר נחשב כנוח, יעיל ונעים במיוחד (החומר פותח במקור עבור נאס"א).

חידושים
הטכנולוגיה החדשנית, הגיעה גם לעולם המזרנים, לכן, לפני שבוחרים במזרן זוגי, ההמלצה היא לנסות ולהתעדכן גם בחידושים או פיתוחים שונים בעולם המזרנים – איסוף מידע בנושא, יכול להתוות את הדרך לעבר מזרן נוח ומפנק במיוחד, לכן, ההמלצה היא לוותר גם על השלב הזה – בעיקר, שבעידן האינטרנט, ניתן לקבל מידע על כל החידושים בהליך של לחיצה על כפתורים.