5 טיפים שיעזרו לכם לבחור ביטוח רכב

על העובדה שכולם צריכים לעשות ביטוח רכב אין עוררין. אף אחד לא ירצה לקחת על עצמו את האחריות שהוא לא יהיה מכוסה במקרה של תאונה. חשוב להדגיש כי ביטוח רכב מכסה את הנזק לרכבכם וגם לרכב שפגעתם בו. אך איך בדיוק תבחרו את ביטוח הרכב המושלם? קיימות לא מעט חברות שונות כאשר כל אחת מהן תנסה לשכנע אתכם לבחור בה. לפני שאתם הולכים לאיבוד ריכזנו לכם 5 טיפים שאמורים לעשות לכם קצת סדר. בסוף אתם עושים כאן בחירה שיכולה להשפיע רבות עליכם בעתיד הקרוב או הרחוק.

1. השוואה בין חברות הביטוח

כדי שתוכלו לבחור ביטוח רכב יהיה עליכם להשוות בין חברות הביטוח השונות. השוואת ביטוחי רכב תביא אתכם למצב שבו תוכלו לעשות את הבחירה שתהיה נכונה לכם. הרי מה שמתאים לאחרים זה לא תמיד יהיה מה שמתאים מבחינתכם, וגם להפך. יהיה עליכם לדעת כי אתם עושים כאן בחירה שתהיה מושלמת לכם מכל בחינה אפשרית. על ידי השוואה בין חברות הביטוח השונות תוכלו להכיר חברות ביטוח שלא ידעתם על קיומן.

2. דמי השתתפות עצמית

אחד מהסעיפים החשובים ביותר של ביטוח אופנוע או ביטוח רכב זה דמי ההשתתפות העצמית. במילים פשוטות מדובר על הסכום שיהיה עליכם לשלם בעת הפעלת הביטוח. ככל שדמי ההשתתפות העצמית יהיה נמוכים יותר, כך יהיה לכם שווה יותר לסגור את הביטוח. דמי ההשתתפות עצמית גבוהים משמעותם תשלום גבוה בכל פעם שתרצו להפעיל את הביטוח. לא תמיד תוכלו לשלם את הסכום הזה, ולא תוכלו להפעיל את הביטוח.

3. תקראו את האותיות הקטנות

כל ביטוח מכיל בתוכו את האותיות הקטנות שאתם מוכרחים לקרוא אותם. הרי לא תרצו להביא את עצמכם למצב שבו האותיות הקטנות יגרמו לכם להתחרט. לרוב מה שכתוב באותיות הקטנות זה מה שאתם מוכרחים לדעת. לכן תתעכבו על קריאת האותיות הקטנות, גם אם זה לוקח זמן. חוזה שנסגר עם הנציג בטלפון חייב להיות כזה שמועבר אליכם בכתב. אל תסמכו תמיד על הדברים שנאמרים לכם בטלפון בלבד, חובה לקרוא את ההסכם לפני החתימה.

4.הכירו את השירותים הנלווים

בעת השוואת ביטוחי רכב או אופנוע תהיה לכם אפשרות לקבל שירותים נלווים. כל מיני שירותים שונים שמגיעים אליכם כחלק מהביטוח שאותו אתם מקבלים. אנו מדברים על גרירה, שברים במראות ועוד רשימה ארוכה מאוד של כיסויים. מוטב כי תבינו אילו שירותים נלווים מספק כל חברה על מנת שתוכלו לעשות בחירה נכונה. בסוף השירותים הנלווים הם אלה שאמורים לעשות את ההבדל בין חברות הביטוח השונות.

5. המחיר הוא לא הדבר הכי חשוב

קיבלתם הצעת מחיר קצת גבוהה בהשוואה להצעות המחיר האחרות? תנסו להבין מה היא הסיבה שבגללה הצעת המחיר קצת גבוהה מהרגיל. יכול להיות כי בהצעת המחיר הזאת תקבלו עוד שירותים שלא תקבלו במקומות אחרים. זה נכון שאתם לא יכולים להתעלם מהמחיר שאותו תשלמו על הביטוח. עם זאת אל תיתנו למחיר מקום של כבוד יתר על המידה. תיקחו אותו בתור עוד אחד מהשיקולים שיהיה עליכם לקחת אותם בחשבון.